آینده ارز دیجیتال چگونه به نظر می رسد؟

ارز دیجیتال

همه سر و صداها در سال 2009 با گسترش بیت کوین آغاز شد ، که در آن زمان برای اکثر مردم جدید و ناشناخته بود. اما اکنون تقریباً همه موارد مربوط اعم از بیت کوین و علاقه به سرمایه گذاری در ارز دیجیتال یا شروع کار به عنوان یک معامله گر رشد کرده اند. اگرچه سابقه طولانی ندارند ، اما ارزهای رمزنگاری باعث ایجاد تحریک در بازارهای مالی شده و مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته اند.

Teeka Tiwari ، معامله گر سابق وال استریت به کارشناس ارز دیجیتال تبدیل شده و اخیراً در مورد سرمایه گذاری در ارز دیجیتال بحث کرده و توضیح می دهد که چرا اکنون زمان خرید بیت کوین است. طی شش ماه گذشته ، تیواری در یک تور جهانی به بررسی پدیده نادر بازار رمزنگاری پرداخته است. او به عنوان یک تاجر با تجربه ، در مورد برخی از جنبه های هیجان انگیز ارز دیجیتال صحبت می کند و پیش بینی های در مورد آینده ای دارد که قبلاً نشنیده ایم.

بیت کوین پس از همه گیری ویروس کرونا

ما شاهد بودیم که بیت کوین در طول همه گیری ویروس کرونا به حدود 3000 دلار کاهش می یابد. با این حال ، این دوام زیادی نداشت و صعود کرد و به 10،000 دلار رسید. علاقه مندان به کریپتو نظرات مختلفی در مورد اینکه آیا هوشمندی برای سرمایه گذاری در بیت کوین پس از همه گیری وجود دارد ، ابراز نظر کرده اند ، با این حال بسیاری گفته اند که این مانند یک شروع جدید است.

تیواری بسیار خوشبین است و می گوید ویروس کرونا قیمت بیت کوین را در سال 2020 به 100،000 دلار ارسال می کند. اخیراً او برای The Keizer Report ، آخرین نسخه از مجله خبری RT خود صحبت کرد و توضیح داد که وحشت جهانی تأثیر عمیقی بر جذب بیت کوین در سال جاری خواهد داشت.

آیا حالا در واقع زمان مناسبی برای سرمایه گذاری در بیت کوین است؟

پیش بینی آنچه در مورد ارز دیجیتال اتفاق می افتد آسان نیست. اما آنچه اکثر سرمایه گذاران می خواهند درباره آن بدانند پیدا کردن زمان مناسب برای سرمایه گذاری در کریپتو است. خوب ، آیا این زمان مناسب برای سرمایه گذاری در بیت کوین است؟ عقاید مختلفی وجود دارد ، و برخی نیز شکاک بوده اند. با این حال ، با کاهش دوباره  بیت کوین در سال جاری و افزایش سریع بیت کوین به 10،000 دلار ، به نظر نمی رسد اگر اکنون سرمایه گذاری کنید ، با ریسک بزرگی روبرو خواهید شد.

در این مورد ، تیواری دید کاملاً متفاوت دارد. او معتقد است ما به دلیل پدیده نادری که قرار است بازار کریپتو را تحت تأثیر قرار دهد ، در یک تاریخ منحصر به فرد هستیم. او می گوید یک واقعه محرک وجود دارد که  در واقع کد برنامه ریزی شده است که بیت کوین را قدرت می دهد. و این باعث ایجاد بازار خوبی در ارز دیجیتال می شود. اتفاقی که از سال 2017 ما آن را ندیده ایم.

کدام سکه درخشانترین آینده را دارد؟

بیت کوین از ابتدا پادشاه ارزهای رمزنگاری شده بوده است. در بسیاری از موارد ، رمزپایه را به عنوان مترادف ارزهای دیجیتال استفاده می شود. مطمئناً می توانیم بگوییم که بیت کوین برای ماندن اینجاست و جایی برای بحث نیست. با این حال ، صحبت های زیادی در مورد بهترین سکه های آینده وجود دارد؟ طبق گفته یاهو ، چهار ارز رمزنگاری برای سرمایه گذاری در سال 2020 وجود دارد: بیت کوین ، اتریوم ، NEO و EOS.

در این حالت ، تیواری می گوید که پنج سکه وجود دارد که بسیار مناسب برای سرمایه گذاری خواهند بود. علاوه بر این ، او معتقد است که این سکه ها می توانند 500 دلار را به 5 میلیون دلار تبدیل کنند. وی تأکید می کند که مردم ترسی دارند که مانع از سرمایه گذاری آنها می شود اما بررسی ها نشان می دهد که ترس نباید باعث شود کسی از سرمایه گذاری در این حوزه دست بردارد.

صحبت از لندن رئال ، نمایشی که توسط برایان رز برگزار شد ، تیواری سعی می کند تا مردم را به سرمایه گذاری در ارز دیجیتال برای کسب سود ترغیب کند.

“اگر فقط رمزارز مشهوری   را انتخاب  کنید و بگذارید بگوییم 5 مورد از آنها را خریداری می کنید. شما 500 دلار در هرکدام قرار داده اید ، که 2.500 دلار است. در صورت از دست دادن 2500 دلار ، قرار نیست کسی را بکشید. این ممکن است کمی برای شما هزینه داشته باشد ، اما به قیمت جانتان تمام نخواهد شد.

تیواری میزبان رویدادی است که او “5. نهایی” را منتشر خواهد کرد. این پنج سکه انتخاب نهایی او  است که وی معتقد است می تواند 500 دلار را به 5 میلیون دلار تبدیل شود. اگر می خواهید درباره این رویداد اطلاعات بیشتری کسب کنید ، آن را در اینجا 5coinsto5million.io بررسی کنید.

منبع

انتشار دهید

مطالب

بار برگشتی چیست؟

بار برگشتی چیست؟

بار برگشتی در حمل و نقل و لجستیک به باری گفته می شود که در مسیر برگشت خودروی حمل بار، به منظور بهینه سازی استفاده از ظرفیت خودرو و کاهش هزینه های سفر، بارگیری می شود. این نوع بارگیری به ویژه در صنعت حمل و نقل کالا کاربرد دارد. جایی که شرکت ها تلاش می

Read More »
بیمه باربری چیست و چه مزیت هایی دارد؟

بیمه باربری چیست و چه مزیت هایی دارد؟

بیمه باربری نوعی بیمه است که جهت پوشش خسارات و زیان های احتمالی به بار و کالاهایی که طی فرآیند حمل و نقل (چه در داخل و چه در سطح بین المللی) متحمل می شوند، طراحی شده است. این بیمه می تواند شامل انواع مختلف حمل و نقل از جمله زمینی، هوایی، دریایی و ریلی

Read More »
بارنامه چیست؟

بارنامه چیست؟

بارنامه یک سند حقوقی و الزامی جهت جابجایی محموله های بار است که به عنوان قرارداد بین صاحب بار، شرکت حمل و نقل و حامل وسیله نقلیه عمل می کند. این سند اطلاعات مربوط به بارگیری محموله را برای حامل بار و شرکت حمل و نقل مشخص می کند و به آن ها این امکان

Read More »
باربری آنلاین چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

باربری آنلاین چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

باربری آنلاین نوعی سرویس حمل و نقل است که با استفاده از پلتفرم های دیجیتال و اینترنتی نظیر وب سایت و اپلیکیشن به مشتریان خدمات ارائه می دهد. این سرویس امکان برنامه ریزی و سفارش حمل بار را از طریق وب سایت یا اپلیکیشن موبایل فراهم می کند. که این امر سهولت و دسترسی سریع

Read More »
اسباب کشی با سالمندان

اسباب کشی با سالمندان

اسباب کشی با سالمندان نیازمند برنامه ریزی دقیق و توجه به نیازهای خاص آن ها است. مهم است که فرایند جابجایی را به آرامی پیش ببرید و اطلاعات کافی درباره آدرس جدید، محیط و همسایگان جدید را در اختیار آن ها قرار دهید تا احساس سردرگمی نداشته باشند. زمان کافی جهت بسته بندی وسایل شخصی

Read More »
اسباب کشی با حیوانات خانگی

اسباب کشی با حیوانات خانگی

اسباب کشی با حیوانات خانگی فرایندی است که طی آن حیوانات به همراه وسایل و لوازم یک خانواده از یک محل زندگی به محل جدید منتقل می شوند. این فرآیند مستلزم برنامه ریزی هوشمندانه و دقت لازم جهت تضمین سلامت روانی و جسمی حیوانات در طول انتقال است. نخستین گام در اسباب کشی با حیوانات

Read More »
پیمایش به بالا