اصول اسباب کشی آسان

اگر تجربه اثاث کشی را داشته باشید حتما با مشکلات آن آشنا هستید. اغلب افراد تجربه ای تلخ و ناراحت کننده از اسباب کشی های قبلی دارند و به طور کلی جابجایی منزل را کاری پر دردسر و استرس زا می دانند. با رعایت راهکارهای ساده ای می توان دردسرهای جابجایی را تا حد زیادی کاهش داد. برای اینکه تجربه اسباب کشی آسان و بی دردسر را داشته باشید، این موارد را جدی بگیرید:

مشاوره شبانه روزی و استعلام قیمت

 

بسته بندی لوازم را از روزهای قبل شروع کنید

پس از انتخاب خانه لازم است تا در مورد بسته بندی اثاثیه، اقدام کنید. به نظر ساده است ولی در عمل، جمع آوری خرده ریزها، مدت ها وقت تان را می گیرد. برای بسته بندی وسایل باید همه اعضای خانواده، همکاری کنند. حتی بچه ها هم می توانند وسایل خود را جمع کنند. به تعداد زیاد کارتن های مستحکم و مقاوم تهیه کنید.

  • لوازم هر اتاق را در کارتن های جداگانه، جمع آوری کنید
  • وسایل غیر ضروری را زودتر، بسته بندی کنید
  • لوازم شکستنی را با روزنامه بپیچید و بین آن از روزنامه مجاله استفاده کنید

اسباب کشی آسان را با شرکت باربری خوب تجربه کنید

بدون تردید به تنهایی نمی توانید همه کارهای اثاث کشی را انجام دهید. دوستان و فامیل هم تجربه ای در این زمینه ندارند. بهترین راهکار اینست که با شرکت حمل بار حرفه ای تماس بگیرید. باربری ها پکیج کامل اسباب کشی منزل را ارائه می دهند. برای اینکه تجربه اسباب کشی آسان و بی دردسری را داشته باشید با حرفه ای ها کار کنید.

اسباب کشی

شرکت باربری می تواند در زمینه برنامه ریزی روز جابجایی و حمل بار، کمک تان کند. شما به تعدادی کارگر ورزیده و با تجربه نیاز دارید. کارگر اثاثیه می تواند وسایل منزل را بدون آسیب در کامیون بارگیری کند. تخلیه اسباب و اثاثیه در محل و چیدمان نیز از موردی است که کارگر باربری انجام می دهد.

از قبل با اتوبار در مورد ماشین حمل اثاثیه توافق کنید. برای روز مورد نظر، سرویس خود را رزرو کنید. اگر همه کارها را به روز آخر موکول کنید، احتمالا اتوبار زمان خالی نداشته باشد. چند روز قبل از موعد اسباب کشی، با باربری هماهنگ کنید.

نکات ضروری برای اسباب کشی آسان

  • موقع بسته بندی حتما روی کارتن ها برچسب بچسبانید. محتویات هر کارتون را روی آن بنویسید تا راحت تر لوازم هر اتاق را پیدا کنید.
  • در روز اثاث کشی کودکان را به منزل یکی از اقوام نزدیک، ببرید. حمل و نقل و جابجایی وسایل با وجود بچه ها دشوارتر است.
  • از قبل در مورد غذاخوری های محلی در اطراف خانه جدید، تحقیق کنید. معمولا در روز حمل اثاثیه نمی توانید خودتان غذا تهیه کنید.
  • برای همه افراد خانواده یک ساک ضروری تهیه کنید. در این ساک یا کوله، وسایل شخصی و نظافتی نظیر حوله و مسواک و … را قرار دهید.
  • مراقبت سالمندان باشید و داروهای مصرفی را در دسترس قرار دهید. در شلوغی اسباب کشی نمی توانید کیف داروها را پیدا کنید.

با رعایت همین نکات ساده می توانید اسباب کشی آسان و راحتی را تجربه کنید. هر چقدر مدیریت و برنامه ریزی بهتری داشته باشید، در روز حمل بار استرس کمتری خواهید داشت.

دسته بندی لوازم خانگی در اسباب کشی

لوازم خانگی اساساً به انواع زیر تقسیم می شوند:

1-وسایل برقی کوچک، مانند اجاق های مایکروویو، قهوه ساز و چای ساز، کتری، توستر، همزن دستی، سرخ کن عمیق، چاقوی برقی، جاروبرقی، سشوار، تیغ برقی، اتو و غیره.

2-وسایل برقی بزرگ، مانند ماشین ظرفشویی، اجاق های پخت و پز، ماشین لباسشویی، یخچال و فریزر، خشک کن لباس

3-وسایل تهویه مطبوع، به عنوان مثال: بخاری، فن، رطوبت ساز

4-مبلمان نشیمن و خواب که در انواع چوبی و فلزی می باشند.

کیفیت و مدت زمان ذخیره سازی

مطابق با اصول اسباب کشی آسان ، الزامات سختگیرانه ای برای حمل و نقل و ذخیره سازی لوازم خانگی اعمال می شود. هنگام پذیرش لوازم خانگی، لازم است که تمامی موارد ایمنی کالاها از جمله آسیب پذیری آن ها در مقابل ضربه و فشار، از سوی فرستنده نظارت شود.

 بسته بندی لوازم خانگی باید در شرایط عالی باشد که نوارهای چسب، یا سایر وسایل آب بندی باشند. برای جلوگیری از آسیب های ناشی از آب و هوای مرطوب، تشعشعات خورشیدی و آلودگی، لوازم خانگی نباید در معرض انبار یا ذخیره سازی میانی در فضای باز قرار گیرند. ساختمان های محکم، بسته و ایمن باید برای ذخیره سازی میانی استفاده شوند.

آخرین مطالب

بارنامه چیست؟

بارنامه یک سند حقوقی و الزامی جهت جابجایی محموله های بار است که به عنوان قرارداد بین صاحب بار، شرکت

Read More »

اشتراک گذاری

مشاوره شبانه روزی

باربری سایر مناطق تهران

بارنامه چیست؟

بارنامه یک سند حقوقی و الزامی جهت جابجایی محموله های بار است که به عنوان قرارداد بین صاحب بار، شرکت حمل و

Read More »
پیمایش به بالا