بسته بندی و حمل ویترین های شیشه ای | بسته‌ بندی ویترین و بوفه هنگام اسباب کشی

بهترین شرکت اسباب کشی تهران | خدمات حمل بار تهران

برای بسته بندی و حمل ویترین های شیشه ای به عنوان خدمات حمل بار در تهران می توان از قبل مراحلی را در نظر گرفت. اولین اقدام این است که وسایل شیشه ای مانند ویترین و آینه ها را به خوبی بسته بندی نمایید. می توانید جعبه هایی با جداره محکم و روکش های حباب دار را برای آن ها انتخاب کنید. جهت آشنایی با بهترین شرکت اسباب کشی در تهران و اطلاع از هزینه خدمات بسته بندی و حمل در تهران با کارشناسان باربری نور تماس بگیرید.

از دیگر اقداماتی که باید برای این کار در نظر داشته باشید این است که فرصتی را برای خالی کردن ویترین در نظر داشته باشید. سپس برای بسته بندی آن ها نیز، تدابیر لازم را بیاندیشید. در نظر داشته باشید که پرسنل مجرب باربری نور تهران ، می توانند شما را در خصوص بسته بندی لوازم حساس، به خوبی راهنمایی کرده و برای آن اقدامات لازم را انجام دهند.

توجه داشته باشید که لازم است که تمامی لوازم در مسیر ویترین ها را به گوشه ای مطمئن منتقل کنید تا هنگام انتقال و بسته بندی ویترین، آسیبی به آن ها وارد نشود. ضمن آنکه در برخی از مواقع، با قرار دادن بسته بندی های این ظروف بر روی هم، امکان فرو ریختن و آسیب به ویترین نیز وجود دارد.

بسته بندی و حمل ویترین های شیشه ای | بسته‌ بندی ویترین و بوفه هنگام اسباب کشی

بسته بندی ویترین شیشه ای

یکی از اقدامات مهمی که باید پیش از بسته بندی ویترین شیشه ای در نظر داشته باشید این است که آن ها را به خوبی با اسپری تمیزکننده و یک پارچه تمیز و نرم، به خوبی تمیز کنید و پیش از آن که گرد و غبار یا آثار انگشت بر روی آنها بماند، ویترین خود را کاملا بسته بندی نمایید.

ضمن آنکه لازم است تا تمامی بست و قفل های درب ویترین را نیز هنگام بسته بندی و حمل ویترین های شیشه ای کنترل نمایید. این کار در هنگام جابجایی و اسباب کشی ها و سایر خدمات حمل بار در تهران بسیار حائز اهمیت است. می توانید تمامی طبقات داخلی را خارج کرده و یا با چسب های مطمئن، آن ها در جای خود ثابت نگاه دارید. همچنین در بخش های کناری برای استحکام بیشتر و مقاومت در برابر فشارها، از صفحات پلاستیکی و یا فوم استفاده نمایید تا در حین جابجای و تا رسیدن به مقصد، سلامت کامل آن ها تضمین شود.

بسته بندی و حمل ویترین های شیشه ای | بسته‌ بندی ویترین و بوفه هنگام اسباب کشی

جابجایی ویترین شیشه ای با باربری ایمن

می توانید برای حفاظت قطعات ویترین، را از جعبه های مقوایی صاف استفاده کرده و آنها را به هم بچسبانید تا یک تکه مقوای بزرگ را تشکیل دهد تا به خوبی در اطراف جلو و کناره های ویترین و یا کابینت های شیشه ای قرار گیرد. ضمن آنکه نوار بسته بندی در هنگام بسته بندی و حمل ویترین های شیشه ای ایده آل است.

 لطفا توجه داشته باشید که نوار چسب به هیچ جای جلو یا طرفین کابینت چسبانده نشود زیرا در نهایت بقایایی از خود باقی می گذارد. با این حال، اگر گزینه دیگری وجود نداشته باشد، می توان نوار پشتی را اجرا کرد. فقط باید در آنجا برای نگه داشتن مقوا در مرحله آخر استفاده شود.

برای بالا نگه داشتن مقوا، نیاز به کار گروهی است تا به خوبی در جای خود قرار گرفته و کاملا ویترین را پوشش دهد.  در نظر داشته باشید که  می توانید با خیالی آسوده از خدمات بسته بندی و حمل ویترین های شیشه ای شرکت باربری نور تهران بهره مند شده و با تکیه بر تخصص و تجربه پرسنل آن، ویترین های خود را به مقصد مورد نظر منتقل نمایید. در این خصوص، کارشناسان باربری نور تهران، بهترین شرکت اسباب کشی در تهران مشاوره های لازم را ارائه خواهند کرد.

اشتراک گذاری

آخرین مطالب

بارنامه چیست؟
مطالب

بارنامه چیست؟

بارنامه یک سند حقوقی و الزامی جهت جابجایی محموله های بار است که به عنوان قرارداد بین صاحب بار، شرکت

ادامه مطلب »

 

 

پیمایش به بالا