ترفند هایی برای اسباب کشی

باربری تهران به شهرستان - حمل بار از تهران به شهرستان

اغلب بسیاری از مردم، در مورد نحوه جابجایی یخچال و فریزر، جابجایی ماشین های ظرفشویی و سایر لوازم خانگی سوال دارند. مطمئناً قابل درک است که چرا این بخش از انتقال لوازم خانگی می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. جابجایی لوازم خانگی از جهاتی پیچیده تر است و نسبت به جابجایی اثاثیه ظریفتر،  نیاز به برنامه ریزی قبلی دارد. در اینجا ترفند هایی برای اسباب کشی اصولی این نوع لوازم آورده شده است که کارشناسان باربری نور تهران برای شما گردآوری کرده اند تا اطمینان حاصل کنید که اسباب کشی شما ایمن بوده و تا آنجا که ممکن است بدون زحمت انجام می شود. شما عزیزان همچنینی می توانید برای اطلاع از هزینه اثاث کشی در تهران و اسباب کشی منزل در تهران با کارشناسان باربری نور تماس بگیرید.

گام های مهم در اسباب کشی

گام 1 – برای جابجایی وسایل خانه خود را آماده کنید.

برای این کار، لازم است که ابتدا همه محتویات لوازم خود را خالی کرده و داخل آن را کاملاً تمیز کنید. حرکت یخچال بدون آسیب رساندن به کف امکان پذیر است، هنگام جابجایی یخچال روی کف چوبی، مهم است که اجزای داخلی قابل جدا شدن یا شکستن را محکم کرده و آنها را در جایی امن قرار دهید. علاوه بر این، توصیه می شود یخچال را در هر مکانی بین شش ساعت تا دو روز قبل متناسب با نوع یخچال خود، از برق بکشید تا قبل از حرکت، کاملاً خشک شود.

از ترفند هایی برای اسباب کشی منزل در تهران ، ممکن است بخواهید وسیله ای دیگر برای سرد نگه داشتن غذای فاسدشدنی خود، مانند صندوق یخ، در بازه زمانی بین اسباب کشی تهیه کنید. اگر یخچال شما دارای یک شیر و لوله کشی آب در پشت دستگاه است که منبع آب را به یخ ساز یا دستگاه آبسردکن متصل می کند، لازم است تا اتصال به شیر آب را جدا کرده و شلنگ آن را کاملا از آب تخلیه کنید.

ترفند هایی برای اسباب کشی

بررسی ترفندهایی برای اسباب کشی

در مورد ماشین های ظرفشویی و ماشین های لباسشویی، مانند یخچال ها ، جدا کردن و خاموش کردن منابع آب منتهی به لوازم خانگی مهم است. همچنین حذف قطعات داخلی قابل شکستن، نیز مهم است. پس از خالی شدن هر دستگاه ، درها را کاملاً محکم کنید تا در حین حرکت کاملاً بسته بمانند و آنها را با نوار بسته بندی ببندید. سپس، سیم را با دقت در پشت هر دستگاه بپیچید و آن را به پشت دستگاه بچسبانید تا در حین حرکت روی زمین کشیده نشود.

توجه داشته باشید که لازم است مطمئن شوید، وسایلی که قصد جابجایی دارید به سادگی از درهای خانه قدیمی و جدید عبور می کنند. شاید لازم باشد که در حین حرکت درب را بردارید. ممکن است بخواهید با یک متر، از قبل آن ها را اندازه گیری کنید.

مرحله 2 – کف آشپزخانه را به طور کامل تمیز کنید.

افراد اغلب متوجه اهمیت تمیز کردن کامل آشپزخانه قبل از حرکت نمی شوند. هر نوع کثیفی یا زباله روی زمین می تواند در حین حرکت اصطکاک ایجاد کند. نه تنها می تواند باعث خراش دائمی کف آشپزخانه شود، بلکه زباله ها می توانند در زیر دستگاه گیر کرده و در حین حرکت از آنها عبور کرده، خراش دهند. حداقل ، خاک به عنوان مانعی برای حرکت عمل می کند و کشیدن دستگاه بر روی سطح را دشوار می کند.

ترفند هایی برای اسباب کشی

مرحله 3 – انتخاب و به دست آوردن تجهیزات متحرک

بر اساس تجربیات بدست آمده ، انتخاب قطعات و تجهیزات متحرک می تواند به خوبی در اسباب کشی کمک کرده و از ترفند هایی برای اسباب کشی خواهد بود. می توانید هنگام انتقال لوازمی همچون یخچال که از نظر حجم و وزن، میزان زیادی را به خود اختصاص می دهد، وسیله ای را در زیر آن قرار دهید تا به عنوان سپری برای محافظت از آن در برابر عبور از سنگ و دیگر کف پوش ها عمل کند.

برخی از افراد، در جابجایی ها تمایل دارند تا دستگاه را روی زمین بکشند. در این حالت می توان از دو محافظ ضد ضربه برای تسهیل حرکت آسان دستگاه استفاده کرد. این فرایند را می توان دقیقاً پس از برداشتن پالت کفی یخچال انجام داد که حمل و انتقال آن را بسیار ساده تر می کند.

همچنین از دیگر ترفندهایی برای اسباب کشی اصولی استفاده از نوارهای لاستیکی است که باعث می شود تا لوازم را به خوبی و مستحکم نگاه داشته و از آسیب رسیدن به رنگ آن ها جلوگیری کند. در حالت مطلوب، وسایل باید با پد های متحرک بسته بندی شوند تا از ایجاد خراش  و یا شکستگی جلوگیری شود.  می توانید انواع پدهای متحرک را برای جابجایی ایمن لوازم خانگی تهیه کنید. ضمن آنکه می توانید راهنمایی های لازم را از باربری نور تهران دریافت کنید.

ترفند هایی برای اسباب کشی | انتقال لوازم خانگی از طبقات

اگر نیاز دارید که لوازم خانگی را از پله ها بالا یا پایین ببرید، می توانید جهت ایمنی و تضمین سلامت لوازم خانگی خود، از کارشناسان این باربری راهنمایی های لازم را دریاف کنید. استفاده از تجهیزات مناسب برای حمل لوازم از پله های به سمت پایین و یا انتقال آن به بالا، می تواند در سهولت کار تاثیر گذاشته و باعث شود تا سلامت تجهیزات شما نیز افزایش یابد.

مرحله 4 – اسباب کشی اصولی با حفاظت از وسایل، دیوارها و درب ها

درست قبل از حرکت، لوازم خود را در پد های محافظ محکم بپیچید. از نوارهای لاستیکی استفاده کنید و پدهای متحرک را روی لوازم ثابت کنید. این امر نه تنها از لوازم شما بلکه از دیوارها و درهای ورودی شما در برابر خط و خش، ترک خوردگی و فرورفتگی  و همچنین آسیب به دستگاه محافظت می کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد بسته بندی لوازم و مبلمان و اسباب کشی منزل در تهران بهتر است که مشورت لازم را دریافت کنید تا ترفندهایی برای اسباب کشی اصولی را به شما نشان دهند.

ترفند هایی برای اسباب کشی | حمل اثاثیه منزل

مرحله 5 – استفاده از شیلد و کاربرد SCUFF برای جابجایی وسایل خانه

یخچال یا دستگاه خود را کمی بلند کنید در حالی که همزمان شیلد را در زیر آن قرار می دهید. جابجایی یخچال در کف لمینت می تواند کار دشواری باشد. در صورت تمیز بودن کف، می توان از این تجهیزات، برای جابجایی یخچال روی کف استفاده کرد. هنگام حمل یخچال و لوازم خانگی بسیار مهم است که در حین حرکت تا جایی که ممکن است قائم بمانند تا آسیب های جدی ایجاد شود. برای راهنمایی های بیشتر در مورد ترفندهایی برای اسباب کشی منزل در تهران و همچنین هزینه اثاث کشی در تهران از باربری نور تهران مشاوره بگیرید.

بهترین راهکارها

در نهایت باید گفت بر کسی پوشیده نیست که فرآیند نقل مکان به خانه دیگر مستلزم انجام کارهای سنگین در اطراف است و گاهی اوقات این مشاغل سخت و فیزیکی خاص جابجایی هستند که هیچ جایگزین دیگری برای جابجایی خانه باقی نمی گذارند. در این شرایط، استخدام متخصصان با تجربه برای انجام هر کاری که برای جابجایی لازم است، ضرورت می یابد تا به روشی سریع و مهمتر از آن ایمن جابجایی انجام شود.

مبلمان بزرگ مانند تخت، کمد، میز، کاناپه، مبل، میز ناهارخوری و غیره احتمالاً اولین اشیایی هستند که وقتی وسایل خانه بزرگ و سنگین را در انتظار جابجایی تصویر می کنید، در ذهن شما ظاهر می شود. شما حق دارید این کار را انجام دهید با این حال، موارد ذکر شده در بالا تنها وسایل سنگین وزنی نیستند که باید در روز حرکت آماده کرده و حرکت کنید.

وقتی صحبت از انتقال وسایل خانگی سنگین و بزرگ به محل زندگی جدید می شود، هرگز شوخی نیستند. آیا شما هم علاقه ندارید که بدانید چگونه وسایل را به راحتی و ایمن جابجا کنید، بدون اینکه به خودتان صدمه بزنید یا خسارت مالی پرهزینه ای وارد کنید؟ می توانید در این خصوص، از باربری نور تهران یاری بگیرید.

اشتراک گذاری

آخرین مطالب

بارنامه چیست؟
مطالب
مهدی قاسمی

بارنامه چیست؟

بارنامه یک سند حقوقی و الزامی جهت جابجایی محموله های بار است که به عنوان قرارداد بین صاحب بار، شرکت

ادامه مطلب »

 

 

پیمایش به بالا