جابجایی مناسب گیاهان آپارتمانی با باربری

باربری تهران به شهرستان - حمل بار از تهران به شهرستان

انتقال گیاهان آپارتمانی خود به محل زندگی جدید، چالش برانگیز است. اکثر گیاهان آپارتمانی هنگام جابجایی، آسیب زا شده و برخی بهبود نمی یابند. بهترین گزینه برای اکثر گیاهان آپارتمانی این است که آنها را قبل از حرکت به دوستان ، همسایگان و اقوام خود هدیه دهید. با این حال، اگر نمی توانید از گیاهان مورد علاقه خود جدا شوید، راه هایی برای جابجایی مناسب گیاهان آپارتمانی و افزایش شانس زنده ماندن گیاه در انتقال به خانه جدید وجود دارد. اما مقدماتی وجود دارد که باید از قبل انجام دهید.

استفاده از کامیون امکان مسیریابی انعطاف پذیر و ردیابی محموله را با داده های سیستم های ناوبری GPS مدرن  فراهم می کند. در صورت تحویل بارهای کوتاه و درون شهری، حمل و نقل با کامیون هزینه های مالی را به حداقل می رساند. از همین روست که باربری نور تهران ، به مشتریان خود کمک می کند تا از تمام مزایای حمل و نقل بین شهری درون شهری استفاده کنند.

سالهای متعددی است که متخصصان این باربری ارزان و مقرون به صرفه مسیرهای بهینه ای را در شهرهای مختلف در ایران توسعه داده اند. آنها نیازهای فردی مشتریان را در نظر می گیرند و حمل و نقل را مطابق با شرایط توافق شده با بهترین قیمت انجام می دهند. با توجه به امکانات و تجهیزات لازم در خصوص حمل و نقل، این باربری توانسته است تا سیاست قیمت گذاری انعطاف پذیری را ارائه داده و سطح بالایی از کیفیت خدمات را حفظ نماید.

انتقال گیاهان آپارتمانی

برخی اکثر شرکت های باربری، برای جابجایی گیاهان آپارتمانی اقدام نمی کنند. این در حالی است که برخی از آنها ممک ناست گیاهان را در شرایطی نامساعد در وانت یا کامیون انتقال دهند. این خودروها از نظر آب و هوا کنترل نمی شوند و می توانند گیاهان شما را در معرض نوسانات شدید درجه حرارت قرار دهند. شرکت باربری نور تهران، با ماشین های مجهز خود و با استفاده از تجربه و تخصص پرسنل، می تواند بهترین راه برای انتقال گیاهان مورد علاقه شما را در سراسر کشور انجام دهد. البته لازم است که آنها برای جابجایی مناسب گیاهان آپارتمانی ، به درستی بسته بندی شوند.

جابجایی مناسب گیاهان آپارتمانی

آماده سازی گیاهان برای جابجایی

گیاهان همانند ما نیاز به تغذیه و تأمین دارند که در مدت زمانی کندتر انجام می دهند. از همین روست که نیاز به صبوری و حمایت مداوم دارند. همواره برای تغییرات بزرگ، زمان زیادی بگذارید تا به گیاه خود فرصت دهید تا سازگاری خود را بدست آورد. تغییر یا تحریک بیش از حد به طور همزمان می تواند به گیاه استرس وارد کند، باعث توقف رشد، ریزش برگ و حساسیت هایی مانند آفات و عفونت ها شود.

برای آماده شدن برای جابجایی مناسب گیاهان آپارتمانی ، برگهای مرده یا آسیب دیده را بردارید. اگر گیاه شما دارای ساقه هایی است که بویژه در حال پیچ خوردن هستند، می توانید آنها را کوتاه کنید تا مسافرت راحت تر مدیریت شود. برای کاهش وزن و کاهش خطر شکستن گلدان های سفالی، جایگزینی گیاهان در گلدان های پلاستیکی را در نظر بگیرید. به آرامی شاخ و برگ را با یک پارچه مرطوب غبارروبی کنید و در صورت لزوم از آفات آن را درمان کنید.

جابجایی مناسب گیاهان آپارتمانی

شرایط گیاهان حساس در انتقال

می توانید نمونه هایی مانند سرخس را که به آب زیادی نیاز دارند، یک روز قبل از جابجایی، آبیاری کنید. گیاهان معتدل را چند روز قبل آبیاری کنید تا خاک کمی مرطوب شود، اما در طول جابجایی خیس نباشد. به یاد داشته باشید که خاک مرطوب در یک مکان تاریک و خنک خطر پوسیدگی ریشه را بالا می برد.

سپس، آنها را در جعبه ها قرار دهید. می توانید از کاغذهای مچاله کرده استفاه کرده و در اطراف گلدان ها قرار دهید تا از لغزش آنها در جابجایی مناسب گیاهان آپارتمانی ، جلوگیری شود.  جعبه ها را در محل مناسبی در ماشین باربری قرار دهید تا هوا و نور خورشید دریافت کنند.

در نهایت ، هرگز اجازه ندهید گیاهان خانه شما خیلی گرم یا خیلی سرد شوند. وقتی سرانجام به محل جدید خود رسیدید، ابتدا به گیاهان خود توجه کنید. آنها را باز کنید و فوراً به آنها آب بدهید. با انجام این مراحل در جابجایی مناسب گیاهان آپارتمانی ، می توانید گیاهان خانگی مورد علاقه خود را با خود به خانه جدید ببرید، حتی اگر مقصد بسیار دور باشد.

جابجایی مناسب گیاهان آپارتمانی

گیاهان آپارتمانی در ماشین باربری

اگر جابجایی با گیاهان آپارتمانی برای شما دلهره آور است، ممکن است مفید باشد که بدانید این جابجایی، بسیار شبیه انتقال حیوانات است. اگر مجبورید گیاهان خود را در یک روز گرم جابجا کنید، لازم است که خودرو را تا حد ممکن خنک نگه داشته و جریان هوای مناسب را در آن ایجاد کنید.

مطمئن ترین راه برای بسته بندی و جابجایی مناسب گیاهان آپارتمانی با استفاده از خودروهای باربری، استفاده از جعبه های محکم است. جعبه ها را به گونه ای بچینید تا جایی که ممکن است پایدار باشند. شما می توانید گیاهان را داخل این جعبه ها قرار دهید و آن ها را با روزنامه بسته بندی کنید. اگر روز گرمی است، می توانید از روزنامه های کمی مرطوب یا خزه برای بسته بندی گلدان ها استفاده کنید تا گیاهان را در فضای گرم و خشک خودرو خنک و مرطوب نگه دارید.

در جابجایی های طولانی تر، مطمئن شوید که گیاهان را در محل مناسبی قرار می دهید. یک شب در یک ماشین سرد به راحتی کافی است تا به شدت به یک گیاه گرمسیری آسیب برساند یا آن را از بین ببرد. در صورت خشک شدن گیاهان، می توان از میزان آبیاری بسیار کم برای آن ها استفاده نمود.

در نظر داشته باشید که با سپردن جابجایی مناسب گیاهان آپارتمانی و دیگر لوازم منزل خود به باربری نور تهران ، می توانید با آسودگی خاطر، آن ها را در سلامت کامل در مقصد تحویل بگیرید. پرسنل مجرب این باربری، می توانند با بسته بندی های مطمئن و چیدمانی مناسب، در انتقال کالاهای شما در بهترین شرایط عمل کرده و رضایت مندی شما را فراهم نمایند.

اشتراک گذاری

آخرین مطالب

بارنامه چیست؟
مطالب
مهدی قاسمی

بارنامه چیست؟

بارنامه یک سند حقوقی و الزامی جهت جابجایی محموله های بار است که به عنوان قرارداد بین صاحب بار، شرکت

ادامه مطلب »

 

 

پیمایش به بالا