روش های محافظت از لوازم حساس در اسباب کشی

باربری تهران به شهرستان - حمل بار از تهران به شهرستان

لوازم خانگی اساسا به انواع مختلفی تقسیم می شوند. آنها شامل وسایل برقی کوچک، مانند مایکروویو، قهوه ساز و چای ساز، همزن دستی و یا وسایل بزرگی همچون ماشین ظرفشویی، اجاق های پخت و پز، ماشین لباسشویی، یخچال و فریزر هستند. در کنار آنها ظروف و وسایلی نیز وجود دارد که به دلیل ظرافت و ساختار شکننده، نیاز به مراقبت بیشتر در هنگام اسباب کشی دارند. از همین روست که لازم است اصول اولیه در محافظت از لوازم حساس در اسباب کشی ، رعایت شود.

عملکرد مناسب در جابجایی لوازم حساس

الزامات سختگیرانه ای برای حمل و نقل و ذخیره سازی لوازم خانگی اعمال می شود. لوازم خانگی به ضربه، ارتعاشات و فشار و همچنین به تنش های آب و هوایی حساس هستند و باید قبل از پذیرش توسط شرکت باربری، توسط فرستنده بررسی شوند تا اطمینان حاصل شود که الزامات حمل و نقل ایمن را برآورده می کنند. مشاهده خدمات باربری در تهران

بسته بندی لوازم خانگی باید در شرایط عالی باشد. استفاده از نوارهای چسب یا سایر وسایل آب بندی باید کامل باشند. برای جلوگیری از آسیب های ناشی از آب و هوای مرطوب، تشعشعات خورشیدی و آلودگی گرد و غبار ، لوازم خانگی نباید در معرض نگهداری در فضای باز و در خودروهایی بدون سقف قرار گیرند.

لوازم خانگی حساس و باکیفیت باید در حین حمل و نقل به خوبی کنترل شوند. در جهت  محافظت از لوازم حساس در اسباب کشی به عنوان مثال، لازم است که نشانگرهای رنگی که به بسته بندی متصل می شوند را استفاده نمود تا هنگام اسباب کشی توسط پرسنل باربری، به خوبی از آن ها مراقبت گردد.

محافظت از لوازم حساس در اسباب کشی

نگهداری صحیح از لوازم حساس

یکی از اقداماتی که باید در هنگام اسباب کشی لوازم حساس در نظر داشت این است که بسته بندی های محکم و با کیفیتی را برای آن ها منظور نمود. لوازم خانگی در کارتن های مقاومی ساخته شده اند که حمل آن ها را آسانی می کند. می توان برای مسیرهای طولانی و اسباب کشی بین شهری، از جعبه های چوبی برای محافظت از لوازم حساس در اسباب کشی استفاده نمود.

برای ایجاد حفاظت در برابر ضربه، تنش های ارتعاشی و فشاری، بسته بندی داخلی می تواند از مواد پلاستیکی تشکیل شده باشد که پوشش نایلون های حباب‌دار بهترین انتخاب برای این کار است. سطوح حساس به خراش نیز، بهتر است با صفحات صفحات فوم یا کاغذ مناسب پوشش داده شوند. همچنین گوشه های جعبه و کارتن های بسته بندی، توسط محافظ های لبه محافظت گردند.

محافظت از لوازم حساس در اسباب کشی

محافظت از لوازم حساس در اسباب کشی

در مواردی که لوازم حساس در کارتن بسته بندی می شود، باید اطمینان حاصل شود که مقوای مورد استفاده از استحکام مناسب در برابر رطوبت برخوردار بوده و درب ها، نوارهای چسب، گیره های فلزی و تسمه های فولادی و پلاستیکی به گونه ای متصل شده باشند که تمامی منافذ کاملاً بسته شوند. بررسی خدمات باربری در گیشا

برای محافظت از لوازم حساس در اسباب کشی و متناسب به مسیر حمل و نقل و مدت زمان، محصول بهتر است در پوشش های پلاستیکی بسته بندی شود تا از آن در برابر رطوبت محافظت شود. ضمن آنکه لوازم جانبی وسایل برقی بزرگ نباید داخل دستگاه حمل شود. آنها باید به طور جداگانه بسته بندی شده و در خارج از دستگاه اما در داخل بسته بندی کلی قرار گیرند. در این خصوص می توانید از مهارت و تجربه باربری نور تهران بهره مند شوید.

اشتراک گذاری

آخرین مطالب

بارنامه چیست؟
مطالب
مهدی قاسمی

بارنامه چیست؟

بارنامه یک سند حقوقی و الزامی جهت جابجایی محموله های بار است که به عنوان قرارداد بین صاحب بار، شرکت

ادامه مطلب »

 

 

پیمایش به بالا