کارگر تخلیه و بارگیری

خدمات بارگیری و تخلیه بار و درخواست کارگر حمل اثاثیه منزل متقاضیان زیادی دارد. کارگرهای حمل بار در این زمینه تجربه زیادی دارند. کارگر تخلیه و بارگیری یکی از فعالین در شرکت باربری است. این افراد تجربه زیادی در نحوه بارگیری اثاثیه و کالای تازه خریداری شده، دارند. انتقال بار تجاری و خانگی بر عهده کارگرهای تخلیه و بارگیری است. عملیات بارگیری در ماشین حمل بار و همچنین تخلیه کردن وسایل از داخل کامیون و وانت بار، کار ساده ای نیست و نیاز به مهارت دارد. باربری نور تهران به عنوان بهترین شرکت اسباب کشی در تهران آماده ارائه خدمات باربری و اثاثیه منزل و ارسال کارگر حمل اثاثیه منزل و کارگر خالی باربری است.

مشاوره شبانه روزی و استعلام قیمت

خدمات بارگیری و تخلیه بار، درخواست کننده زیادی دارد. کارگرهای حمل بار در این زمینه تجربه زیادی دارند. کارگر تخلیه و بارگیری یکی از فعالین در شرکت باربری است. این افراد تجربه زیادی در نحوه بارگیری اثاثیه و کالای تازه خریداری شده، دارند. انتقال بار تجاری و خانگی بر عهده کارگرهای تخلیه و بارگیری است. عملیات بارگیری در ماشین حمل بار و همچنین تخلیه کردن وسایل از داخل کامیون و وانت بار، کار ساده ای نیست و نیاز به مهارت دارد.

کارگر تخلیه و بارگیری چه کار می کند؟

افراد شاغل در این حرفه به طور خاص در زمینه باربری، فعالیت دارند. این کارگرها توانایی بالایی در حمل بار دارند و به طور خاص تجارب ارزنده ای در مورد بار زدن و خالی کردن بار دارند. نحوه چیدمان لوازم در داخل کامیون، اهمیت زیادی دارد. برای اینکه بار مورد نظر، سالم به مقصد برسد لازم است تا به طور صحیح و اصولی در داخل ماشین باربری، چیده شود.

همین موضوع در مورد تخلیه بار نیز صادق است. هر گونه بی احتیاطی و ناشی گری می تواند خسارات زیادی به کالای داخل کامیون وارد کند. در اغلب موارد، مسئول اصلی شکستن وسایل در حین اسباب کشی منزل، کارگر تخلیه و بارگیری است. کارگرهای عبوری و کارگر میدانی نمی داند چگونه بار را در کامیون قرار دهد و این یک مشکل بزرگ است. هرگونه ندانم کاری و بی احتیاطی، به ضرر مشتری تمام می شود.

نحوه بارگیری در داخل کامیون باربری

اگر تعداد کالا و بار در حد زیادی باشد لازم است تا چیدمان وسایل در کامیون به درستی انجام شود. برای مثال کارگر تخلیه و بارگیری برای حمل اثاثیه منزل در تهران باید نحوه قرار دادن وسایل در داخل ماشین را به درستی انجام دهد تا در حین حرکت، آسیبی به وسایل وارد نشود. نحوه کار به این صورت است:

وسایل سنگین و بزرگتر، ابتدا بارگیری می شوند. یخچال فریزر، ساید بای ساید، گاو صندوق، پیانو، میزهای بزرگ و …. در انتهای کامیون قرار می گیرند. سپس برای فیکس کردن، باید وسایل طناب کشی شوند. برای جلوگیری از آسیب به لبه های وسایل چوبی از پتو در بین لوازم استفاده می شود.

کارگر تخلیه و بارگیری کارتن های بزرگ و کوچک را بعد از وسایل بزرگتر، در کامیون قرار می دهد. به ترتیب کارتن های سنگین تر در زیر و سبک ترها در بالاتر قرار می گیرند. در زیر پایه های میز و هر فضای خالی، کارتن هایی را باید جای داد. خالی ماندن بخش هایی از کامیون به منزله، امکان حرکت کارتن ها و وسایل در حین رانندگی است.

سپس نوبت به وسایل شکستنی و ظریف تر می رسد. این وسایل بعد از همه لوازم دیگر، در کامیون قرار می گیرند. گلدان های گل نیز آخر از همه وارد ماشین باربری می شوند.

موقع رسیدن به مقصد، گلدان ها قبل از دیگر وسایل تخلیه می شوند و به همین ترتیب یک به یک وسایل از ظریف به لوازم سنگین تر، به محل جدید منتقل خواهند شد. وسایل سنگین آخر از همه تخلیه می شوند در حالی که قبل از دیگر وسایل به کامیون بارگیری شده بودند.

اگر به کارگر تخلیه و بارگیری یا کارگر حمل اثاثیه منزل با تجربه و ماهر نیاز دارید با ما تماس بگیرید. باربری نور به عنوان بهترین شرکت اسباب کشی در همه محله های تهران، شعبات فعال دارد.

آخرین مطالب

بارنامه چیست؟

بارنامه یک سند حقوقی و الزامی جهت جابجایی محموله های بار است که به عنوان قرارداد بین صاحب بار، شرکت

Read More »

اشتراک گذاری

مشاوره شبانه روزی

باربری سایر مناطق تهران

بارنامه چیست؟

بارنامه یک سند حقوقی و الزامی جهت جابجایی محموله های بار است که به عنوان قرارداد بین صاحب بار، شرکت حمل و

Read More »
پیمایش به بالا