کارگر حمل ساید

حمل و جابجایی یخچال فریزر ساید بای ساید یکی از دشوارترین مراحل در اسباب کشی منزل است. با توجه به ابعاد بزرگتر و وزن سنگین تر ساید، کارگرهای ساده نمی توانند آن را حمل کنند. کارگر حمل ساید به خوبی می داند چگونه یخچال را بدون آسیب دیدگی، جابجا کند. در صورتی که این کار را به افراد غیر حرفه ای بسپارید، امکان خسارت هنگفتی وجود دارد.

مشاوره شبانه روزی و استعلام قیمت

قیمت خرید یخچال ساید بای ساید هر روز بالاتر می رود. هزینه تعمیرات نیز تابع نرخ نوسان است. اگر یکی از این دستگاه های پر طرفدار را خریداری کرده اید باید موقع اثاث کشی و حمل و نقل، به طور صحیح آن را جابجا کنید. کارگر حمل ساید از مهارت و دانش کافی برای جابجایی وسایل سنگین، برخوردار است و می تواند ساید را به سلامت به داخل کامیون بارگیری کند.

کارگر حمل یخچال ساید بای ساید باربری نور

کارگر حمل ساید چه ویژگی هایی را دارد؟

شرکت باربری افراد دارای توانایی بالا را برای حمل ساید در نظر می گیرد. همه آموزش های لازم در مورد حمل لوازم سنگین و انواع یخچال فریزر به این کارگرهای ورزیده، داده خواهد شد. چنانچه قصد جابجایی ساید را دارید حتما از نیروهای ورزیده و متخصص استفاده کنید. این افراد را از طریق شرکت های باربری، انتخاب کنید. گاهی لازم است تا برخی از قطعات ساید باز شده و یخچال در محل مونتاژ شود. کارگرهای تعلیم دیده در شرکت باربری می توانند این کار را به صورت تخصصی انجام دهند. کارگرهای میدانی تخصصی در این زمینه ندارند و موقع حمل به دستگاه خسارت وارد می کنند.

حمل ساید بای ساید

 

جابجایی یخچال فریزر ساید بای ساید

حمل و نقل ساید و یخچال فریزرهای دو درب بزرگ با دیگر وسایل و اسباب و اثاثیه تفاوت دارد. قبل از حضور کارگر حمل ساید باید همه مواد غذایی داخل یخچال، تخلیه شود. این کار را قبل از اسباب کشی انجام دهید. سپس همه قفسه ها و کشوهای متحرک را از ساید، خارج کنید. این کار به کمی سبک تر شدن یخچال و حمل راحت تر، کمک می کند. بهتر است یخچال فریزر را تمیز کرده و آماده حمل نمایید.

در راه پله های تنگ و دارای پاگردهای کوچک باید درب ساید به طور کامل جدا شود. کارگر حمل ساید می تواند در صورت نیاز، درب یخچال را از بدنه جدا کند. این کار نیاز به دانش فنی و تجربه عملی دارد. کارگرهای میدانی نمی توانند درب ساید را به درستی جدا کنند. با جدا کردن درب هم وزن یخچال کمتر می شود و از ایجاد خط و خش روی درب یخچال، جلوگیری می شود.

کارگر حمل ساید موقع جابجایی یخچال در راه پله ها، دستگاه را به صورت عمودی حمل می کند. حمل غیر صحیح دستگاه و کج کردن آن در هنگام جابجایی، منجر به نفوذ روغن کمپرسور به داخل لوله های خنک کننده می شود. در این صورت پس از انتقال به مقصد، یخچال فریزر روشن نمی شود.

یکی دیگر از مواردی که کارگر حمل ساید به آن توجه دارد در مورد عدم برخورد یخچال فریزر به نرده ها و دیوار راه پله است. هر گونه ضربه به پشت دستگاه می تواند به بخش های موتوری و قسمت های دیگر، آسیب بزند.

نصب و راه اندازی مجدد دستگاه در محل و مونتاژ درب یخچال بر عهده کارگر حمل ساید است. برای حمل تخصصی ساید با شرکت باربری نور تماس بگیرید.

ویژگی کارگر حمل

در حالت کلی باید گفت که کارگران حمل و نقل وسایل منزل وظایف مختلفی دارند، از لوازم حساس و الکترونیکی گرفته تا وسایلی سنگین و حجیم همچون حمل ساید را به عنوان بهترین خدمات به مشتریان در برنامه دارند.  کارگران حمل و نقل همچنین باید تا حدودی مهارت های فنی مانند جابجایی تجهیزات و تاسیسات داشته باشند.

یک کارگر حمل و نقل باید این اطمینان را ایجاد کند که قادر است تا تمامی لوازم به خصوص ساید را سالم و به موقع به مقصد برساند. در این میان، مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی عالی به همراه آموزش در مهارت‌های فنی مورد نیاز، می تواند بهترین شرایط را برای یک کارگر حمل ساید ایجاد کند.

فرصت های زیادی در صنعت در حال رشد برای پیشرفت وجود دارد. بسته به نقش خود، ممکن است در ارائه خدمات، رانندگی، بسته بندی نیز شرکت داشته باشد. این باعث می شود تا عضوی ارزشمند از تیم باربری نور تهران شده و آموزش های حین کار، دستمزد رقابتی و مزایای بی نظیر را دریافت کند. برای کسب موفقیت های بالاتر، در موقعیت هایی با مسئولیت بیشتر می تواند حضور داشته باشد.

 

قیمت دستمزد کارگر حمل یخچال ساید در تهران

مقدار هزینه و دستمزد جابجایی یخچال ساید بای ساید با فاکتورهایی شامل تعداد طبقات و اندازه پهنای راه پله ها و وزن یخچال شما محاسبه می شود. برای اطلاع از قیمت نسبی می توانید به جدول زیر مراجعه نمایید: 

سایز یخچالقیمت
14 تا 19 فوت40,000 تومان بابت هر طبقه + دستمزد
20 تا 25 فوت60,000 تومان بابت هر طبقه + دستمزد کارگر
20 تا 29 فوت    تماس بگیرید
32 تا 41 فوت    تماس بگیرید

برای اطلاع دقیق از هزینه حمل یخچال ساید هر طبقه با کارشناسان ما در باربری نور تماس بگیرید.

آخرین مطالب

بارنامه چیست؟

بارنامه یک سند حقوقی و الزامی جهت جابجایی محموله های بار است که به عنوان قرارداد بین صاحب بار، شرکت

Read More »

اشتراک گذاری

مشاوره شبانه روزی

باربری سایر مناطق تهران

بارنامه چیست؟

بارنامه یک سند حقوقی و الزامی جهت جابجایی محموله های بار است که به عنوان قرارداد بین صاحب بار، شرکت حمل و

Read More »
پیمایش به بالا