ترفندهای اسباب کشی و باربری بی دردسر

اسباب کشی و حمل بار یکی از چالش برانگیزترین کارها برای خانواده ها است. دردسرهای بسته بندی وسایل و هماهنگ کردن با شرکت باربری تمامی ندارد. به هر حال این شتری است که حداقل یکبار در خانه همه ما خوابیده است. کمتر کسی است که در طول عمرش، اثاث کشی و جابجایی را تجربه نکرده است. البته همیشه افرادی هستند که تجارب تلخی از اثاث کشی های قبلی دارند. برای تجربه اسباب کشی راحت و باربری بی دردسر با ما همراه شوید.

فوت و فن اسباب کشی و باربری آسان

حمل بار مثل همه کارهای دیگر نیاز به برنامه ریزی دارد. اگر همه کارها را به روز آخر موکول کنید قطعا ناهماهنگی های زیادی پیش می آید. برنامه ریزی برای اسباب کشی از هفته های قبل شروع می شود. لازم است تا همه وسایل را جمع آوری و بسته بندی کنید. این بخش سخت ماجراست ولی ما برای تان راهکار ساده ای داریم.

دو ریختنی ها را دور بریزید

این یکی از بهترین کارهایی است که باید انجام دهید. با نگاهی به دور و برتان کلی وسیله اضافی یا به درد نخور را می بینید که نباید به منزل جدید ببرید. لباس ها و اسباب بازی های فرززندتان که دیگر استفاده نمی شود، کتاب های دوران دبیرستان، لوازم برقی سوخته و ….. در همه خانه ها پیدا می شود. اگر این وسایل مستعمل هستند باید آنها را دور بریزید. اما برای وسایل قابل استفاده ایده بهتری وجود دارد.

وسایل سالم و قابل استفاده ای که دیگر برای تان کاربردی ندارد را به فروش برسانید. سمساری ها حاضرند برای لوازم منزل پول کمی بپردازند. شاید این مبلغ حتی بتواند هزینه های باربری تهران را هم پوشش دهد. اگر هم تمایلی به فروش ندارید با مرکز خیریه محل هماهنگ کنید با اهدای لوازم سالم به مراکز جمع آوری کالای خیریه، برای خود دعای خیر بخرید.

باربری و اسباب کشی

سیم ها و اتصالات وسایل برقی را جدا کنید

شیر تخلیه و اتصالات آب و فاضلاب ماشین لباسشویی و ظرفشویی را جدا کنید. این کار را از شب قبل انجام دهید تا وقت کارگر حمل بار گرفته نشود. یخچال و فریزر را خالی کرده و قفسه های جدا شونده را باز کنید. لوسترهای بزرگ و تجهیزات روشنایی و هر وسیله ای که به نوعی به سیم کشی متصل است را حتما از قبل آماده کنید. این کارها به نظر ساده است ولی کلی از وقت تان را می گیرد.

با شرکت باربری هماهنگ کنید

اسباب کشی بی دردسر می خواهید؟ حتما با یک شرکت حمل بار مطمئن هماهنگ کنید. اتوبارهای خوب خدمات زیادی را ارائه می دهند. صفر تا صد امور اثاث کشی را به شرکت باربری بسپارید و خود بر روی کار باربری نظارت داشته باشید. به این ترتیب مدیریت کارها در روز اسباب کشی ساده تر خواهد بود.

یکی از موارد مهمی که حتما باید با باربری هماهنگ کنید بحث هزینه ها و دستمزد است. حتما از قبل در این مورد به توافق برسید. به این ترتیب پس از حمل بار، هزینه اضافی نمی پردازید. نکته مهم دیگر اینکه فریب قیمت های بسیار ارزان و غیر واقعی را نخورید. بسیاری از دردسرهای اسباب کشی به دلیل مشکلات مالی ایجاد می شود. اگر یک باربری نرخ غیر معمول و خیلی کمتر از عرف را پیشنهاد می دهد، در مورد خدمات ارائه شده سوال کنید. خدمات اتوبار شامل چه مواردی است؟

پیمایش به بالا