باربری جنت آباد | لیست 5 تا از بهترین باربری های جنت آباد

اگر شما هم در منطقه جنت آباد زندگی می کنید و اسباب کشی و جابجایی منزل یا محل کار در پیش دارید حتما به دنبال یک باربری مناسب برای حمل وسایل خود می گردید  بهترین باربری جنت آباد برایتان اهمیت زیادی دارد.

حمل بار به صورت اصولی، به نحوی که آسیبی به وسایل شما نرسد امری حیاتی است. انتخاب یک شرکت مناسب می تواندخیال شما را از این مسئله راحت کند. 

مخصوصا در اسباب کشی ها که به نوبه خود استرس و نگرانی های بسیاری را به افراد متحمل می کند. حال نگرانی از جابجایی بار و آسیب دیدن آنها را نیز به فرایند عذاب آور اسباب کشی اضافه کنید. 

اینجاست که یک شرکت باربری متخصص و حرفه ای با کادری مجرب می تواند به شما کمک شایانی کند و خیال شما را از بابت جابجایی و فرایند حمل بار راحت نمایید.

شرکت های متعددی وجود دارند که برای حمل بار می توانید به آنها مراجعه نمایید اما تعداد محدودی از آنها هستند که در کار خود متعهد بوده و از استاندارد های بالایی برخوردار هستند.

در این مطلب قصد داریم 5 مورد از بهترین باربری های جنت آباد را به شما معرفی کنیم تا با کمک آن بتوانید از خدمات با کیفیتی بهرمند شوید  توجه داشته باشید این موارد با در نظر گرفتن شرایط مختلف و مزایای این باربری ها نسبت به دیگر باربری های منطقه جنت آباد انتخاب شده اند.

نکات کلیدی انتخاب باربری به عنوان بهترین باربری های جنت آباد

سرعت مناسب باربری

سوابق شرکت باربری

انتخاب ماشین باربری مناسب

قیمت مناسب باربری

ارائه بیمه و بارنامه

خدمه مجرب

دقت و کیفیت مناسب باربری

رضایت مشتریان

باربری جنت آباد

1- باربری نور

شرکت اتوبار نور با بیش از 10 سال سابقه اجرایی در امر باربری، اثاث کشی منزل و اداره یکی از بهترین باربری های جنت آباد است. خدماتی که  در باربری نور ارائه  میشود عبارت است از:

بیمه رایگان اثاث

پاسخگویی 24 ساعته به نیاز مشتریان

باربری و بسته بندی اثاث

باربری درون شهری

باربری برون شهری

باربری با وانت نیسان

باربری با کامیونت

ارائه پکیج قیمتی

باربری نور با توجه به ماهیت آنلاین بودن خود، از بروز ترین تکنیک های بسته بندی و حمل اثاث استفاده میکند. پرسنل شرکت نیز دوره های لازم برای بسته بندی و حمل را دیده‌اند. جهت تماس و هماهنگی های لازم به وبسایت باربری نور در لینک زیر مراجعه فرماپید:

2 - شرکت باتو بار

شرکت باتو بار یکی از بهترین شرکتهای حمل و نقل وباربری جنت آباد است که با سال‌ها سابقه درخشان در زمینه اسباب‌کشی و حمل بار در تهران، با در اختیار داشتن انواع وسایل نقلیه از جمله وانت بار، نیسان بار، خاور، کامیون همواره در تلاش بوده تا بهترین خدمات حمل را به مشتریان ارایه دهد. یکی از موارد مهم در اسباب کشی نحوه بسته بندی و حمل بار می باشد که مستلزم بسته بندی اصولی و تخصصی است اتوبارباتو بار با کادری مجرب و متخصص بهترین کیفیت بسته بندی و حمل را به مشتریان خود ارائه می دهد. جهت تماس و هماهنگی و اطلاعات بیشتر به وبسایت باربری باتو بار در لینک زیر مراجعه فرماپید:

3 - آرامش بار (شعبه جنت آباد)

 گزینه بعدی از باربری جنت آباد آرامش بار تهران دارای انواع خاورهای اسیوزو و هیوندا بوده که کانتینر آنها مسقف بوده و مخصوص اثاث کشی طراحی شده است. رانندگان ماشین های باری باربری تهران بسیار با تجربه بوده و سابقه چندین سال باربری اثاث منزل در تهران و باربری به شهرستان را دارند.

کارگران اثاث کشی باربری  با دقت هرچه تمام تر و با رعایت اصول جابه جایی اثاثیه آنها را به داخل کانتینر خاور انتقال میدهند سریعترین و ارزانترین اتوبار تهران. کارگرانشان چیدمان اثاثیه را طوری انجام میدهند که حتی الامکان تمام وسایل شما با یک سرویس تمام شود و هزینه کمتری متحمل شوید. جهت هماهنگی و تماس به لینک زیر مراجعه فرماپید:

4 - سریع بار

شرکت باربری و اتوبار سریع بار تهران از حدود ۲۰ سال پیش فعالیت های خود را در زمینه حمل و نقل اثاثیه منزل، شرکت ها و ادارات و ارگان ها آغاز کرد و از آن زمان تاکنون در حال بهبود خدمات و گسترش نقاط تحت پوشش خود بوده است. هم اکنون دارای یکی از بزرگترین ناوگان های حمل و نقل و باربری جنت اباد می باشد و در سال جاری بسیاری از خدمات مورد بازنگری قرار گرفتند و ماشین های فرسوده با ماشین های صفر جایگزین شدند.

 دارای مجوز رسمی و معتبر  و چهار شعبه فعال . در حال حاضر تمام مناطق غرب و شمال تهران تحت پوشش میباشند و در این مناطق خدمات ارائه می کنند. بجز اثاثیه منزل حمل بار و کالا های تجاری، صنعتی، شیمیایی،مواد خوراکی و … نیز جزو خدماتشان میباشد. جهت هماهنگی و اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمایید:

5 - باربری تهران سعادت(شعبه جنت آباد)

گروه حمل و نقل سعادت، در سال ۱۳۲۶ تاسیس شد. هم اکنون این گروه با بیش از ۷۰ سال سابقه در ۱۵۰ کشور دنیا فعال بوده و تعداد پرسنل آن بالغ بر ۲۰۰ پرسنل مستقیم و بیش از ۱۰۰ نیروی عامل میباشد. گروه سعادت در بنادر و مراکز اصلی استانهای کشور دارای نمایندگی فعال و بیش از ۳۰ هزار متر مربع انبار مسقف و غیر مسقف و دفاتر وپایانه های کامیونی متعدد می باشد.جهت هماهنگی و اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمایید:

اشتراک گذاری

آخرین مطلب

پیمایش به بالا