لوازم بسته بندی اسباب کشی

لوازم بسته بندی اسباب کشی

در صورتی که قصد جابجایی به خانه جدید خود را دارید لازم است تا تمام لوازم بسته بندی اسباب کشی در چک لیست خود را تهیه کرده و از آنها به درستی استفاده نمایید تا لوازم و دستگاه های شما بدون آنکه آسیبی بخورند، به بهترین شکل، حمل گردند. عدم استفاده کافی از وسایل بسته بندی یا استفاده نادرست از آنها می تواند منجر به آسیب دیدن کالاها شود.

چک لیست جابجایی لوازم

ممکن است از خود بپرسید به چه وسایل بسته بندی نیاز دارم؟ در اینجا خلاصه ای از بهترین لوازم ، مواد بسته بندی و سایر اقلام مورد نیاز برای آماده سازی حمل و جابجایی آورده شده است که شامل جعبه های مقوایی، بسته بندی نایلون حباب دار، کاغذ بسته بندی، جابجایی پتو یا بالشتک مبلمان، کاغذ بسته بندی روکش دار، روکش پلاستیکی کششی، نوارهای بسته بندی و چسب، پلاستیک زباله، جعبه های چوبی و یا کارتنی با ضخامت مناسب می باشد.

نحوه استفاده صحیح از لوازم بسته بندی

اکنون که همه چیز مورد نیاز خود و لوازم بسته بندی اسباب کشی را جمع آوری کرده اید، بیایید نگاهی به نحوه استفاده صحیح از آنها بیندازیم تا مطمئن شویم وسایل ظریف شما بدون آسیب به محل جدید شما می رسند. لازم به ذکر است که ستفاده از نایلون های حبابی آسان است. آنها به صورت رول عرضه می شود و از حباب های کوچک تا بزرگ متغیر هستند. برخی از آنها هر 12 اینچ دندانه دار هستند، بنابراین می توانید آن را به راحتی جدا کنید. بسته بندی حبابی کوچک برای بسته بندی اقلام ظریف و شکننده مناسب است.

بسته بندی حباب دار برای شکستنی هایی مانند مجسمه ها و دیگر ظروف آشپزخانه و دکوری خوب است. به خاطر داشته باشید که همیشه اقلام را با طرف حباب رو به داخل بپیچید تا بهترین محافظت را داشته باشید. بسته بندی حبابی کوچک نیز برای بسته بندی ظروف و لیوان ها مناسب است تا از شکستن آنها جلوگیری شود. همیشه ظروف را روی لبه های آنها چیدمان کنید. از حباب های بزرگتر برای جابجایی اجسام بزرگتر و سنگین تر مانند مجسمه ، گلدان و تجهیزات الکترونیکی استفاده کنید.

لوازم بسته بندی اسباب کشی

نحوه استفاده از کاغذ بسته بندی

از دیگر لوازم بسته بندی اسباب کشی ، کاغذ بسته بندی است که اساساً می تواند کاغذهای روزنامه باشد که اقلام شما را به خوبی نگه می دارد و گزینه دیگری برای بسته بندی و بسته بندی ظروف شیشه ای و سایر اقلام ظریف یا کوچکتر است. همچنین از آن به عنوان یک پرکننده، جهت جلوگیری از تغییر محل اقلام هنگام بسته بندی جعبه ها استفاده کنید.

کاغذ بسته بندی تمیز است. بنابراین نیازی به شستن ظروف هنگام بازکردن ظروف ندارید، ضمن آنکه این نوع از کاغذ بسته بندی ارزان تر است و نسبت به بسته بندی حبابی فضای کمتری را اشغال می کند. می توانید از آن برای پیچاندن و کاستن تقریباً هر وسیله ای که قصد جابجایی آن را دارید، استفاده کنید.

جعبه های مقوایی از لوازم بسته بندی اسباب کشی

جعبه های مقوایی حمل و نقل، از لوازم بسته بندی اسباب کشی است که بسیار کاربردی است. جعبه های متحرک معمولاً در اندازه های مختلفی وجود دارند. دانستن این که کدام اقلام را در کدام اندازه جعبه بسته بندی کنید، برای یک حرکت روان ضروری است. اقلام سنگین تر ، مانند کتاب، ظروف سنگین و یا ابزار را در جعبه های مقوایی جابجا کنید. از جعبه های متحرک بزرگ برای وسایل حجیم تر استفاده کنید.

از ترکیبی از جعبه های کوچک ، بزرگ و متوسط ​​برای جلوگیری از سنگینی بیش از حد جعبه های خود استفاده کنید. بسته بندی جعبه ای که برای جابجایی آن به چهار نفر نیاز دارد، فایده ای ندارد ، مخصوصاً اگر خودتان لوازم را جابجا می کنید. اقلام سنگین را در قسمت پایین و وسایل سبک تر را در بالا قرار دهید. فضای خالی را در جعبه ها نگذارید. برای بسته بندی کامل جعبه ها از کاغذ بسته بندی، حوله یا ملحفه استفاده کنید تا پایدار باشند. آنها بهتر جمع می شوند و حرکت آنها نیز آسان تر می شود.

لوازم بسته بندی اسباب کشی

نحوه استفاده از پتو متحرک

اگر از یک شرکت جابجایی حرفه ای استفاده می کنید، نیازی به خرید پتو ندارید. زیرا آنها برای شما تهیه می شوند. اگر خودتان کار جابجایی را انجام می دهید و یک خودروی حمل اجاره کرده اید، لازم است از پتوها برای محافظت لوازم خود هنگام حرکت به عنوان یکی از لوازم بسته بندی اسباب کشی استفاده نمایید. پتوها به عنوان محافظ مبلمان نیز شناخته می شوند.

نحوه استفاده از کاغذ بسته بندی شده

یک جایگزین برای پتو ، کاغذ بسته بندی شده است. به نظر می رسد کیسه های کاغذی قهوه ای است، اما دارای یک بالشتک داخلی است که می توانید برای جلوگیری از ایجاد خط و خش روی تکه های مبلمان و دیگر لوازم چوبی به خوبی پیچیده شود. این معمولاً برای مبلمان سخت مانند میز، کمد یا میز بسیار مناسب است.

سلفون از لوازم بسته بندی اسباب کشی

بسته بندی سلفون از لوازم بسته بندی اسباب کشی است که بسیار کاربردی است. روکش پلاستیکی در عرض های مختلف عرضه می شود. می توانید از آن برای مثال برای پیچیدن و بسته نگه داشتن کشوهای کمد استفاده کنید. بسته بندی سلفون برای پیچاندن بسیاری از لوازم خوب است تا کشوها باز نشوند. اگر می خواهید تمام کمد را با سلفون بپوشانید، می توانید همه چیز را در کشوها بگذارید تا به راحتی خراب شود.

برای بسته های کارد و چنگال ، ظروف ریز و حتی لوازم آرایش از بسته بندی سلفون استفاده کنید. آن را دور آن چیزها بپیچید تا وسایل در آن نگهداری شوند و فقط آن را باز کنید و دوباره آن را در کشوی خود در محل جدید بچسبانید. از روکش سلفون می توانید برای مبلمان نرم مانند نیمکت ها و صندلی ها استفاده کنید و رول بزرگی را برداشته و آن را دور مبلمان بپیچید. همچنین می توانید یک میز را بپیچید تا کشوها باز نشوند. از سلفون به عنوان یکی از لوازم بسته بندی اسباب کشی ،  برای محکم کردن اجسام شل و بلند مانند میله، جارو و غیره استفاده کنید. اقلام ظریف را با چند لایه بسته بندی کششی بپیچید.

لوازم بسته بندی اسباب کشی

نحوه استفاده از نوار چسب بسته بندی

به خاطر داشته باشید که ارزان ترین نوار بسته بندی چسبناک ترین آنها نیست. هنگام چسباندن بسته بندی ها، فقط از وسط جایی که فلپ ها به هم می رسند چسب نزنید ، بلکه برای حمایت بیشتر دو نوار را در کنار جعبه قرار دهید. استفاده از نوار چسب می تواند در زمان شما نیز صرفه جویی کند.

هنگام بسته بندی با لوازم بسته بندی اسباب کشی ، چسباندن را از نیمی از قسمت بالای جعبه شروع کنید، زیرا اگر فقط کمی به پایین بروید ممکن است به راحتی بلند شود. همچنین باید جعبه را به صورت متقاطع چسب کاری کنید، به خصوص اگر سنگین باشد. یک دستگاه نوار چسب با کیفیت باعث صرفه جویی در وقت و انرژی شما می شود.

توجه داشته باشید که می توانید برای جابجایی لوازم و کالاهای خود به دیگر شهرها، با باربری نور تهران در تماس باشید و راهنمایی های لازم را در خصوص لوازم بسته بندی اسباب کشی و سلامت بیشتر کالاهای خود در حین حمل و نقل، از کارشناسان باربری نور تهران دریافت کنید.

انتخاب ابزار بسته بندی مناسب

با چنین بازار گسترده ای برای انواع مختلف مبلمان، منطقی است که بسیاری از خریداران چیزی منحصر به فرد برای خانه و محل کار خود بخواهند. همراه با این قطعات سفارشی، چالش‌های منحصر به فردی در نحوه انتقال محصولات از نقطه A به نقطه B بدون آسیب وجود دارد.

خوشبختانه، باربری نور تهران اینجاست تا به خدمات مهندسی بسته بندی سفارشی شما کمک کند. تیم متخصص بسته بندی این باربری حرفه ای و با سابقه، با شما و محصولات منحصر به فرد شما همکاری خواهند کرد تا راه حل ایده آلی برای حفاظت از بسته بندی پیدا کنند.

با هر نوع ماده ای که می خواهید کار کنید، این مهندسان بسیار آموزش دیده و آگاه اینجا هستند تا به شما کمک کنند. آنها حتی می توانند به شما کمک نمایند تا یک راه حل بسته بندی پایدار پیدا کنید که هم از محیط زیست و هم از مبلمان و لوازم حساس شما محافظت کند.

اگر آماده شروع بسته بندی مناسب مبلمان، لوازم آشپزخانه و دیگر لوازم حساس و شکننده هستید یا سوالاتی در مورد روند فعلی اسباب کشی لوازم و اثاثیه منز دارید، همین امروز با کارشناسان باربری نور تهران در تماس باشید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

اشتراک گذاری

آخرین مطالب

بارنامه چیست؟
مطالب
مهدی قاسمی

بارنامه چیست؟

بارنامه یک سند حقوقی و الزامی جهت جابجایی محموله های بار است که به عنوان قرارداد بین صاحب بار، شرکت

ادامه مطلب »

 

 

پیمایش به بالا