باربری گیشا | لیست 5 تایی بهترین اتوبار گیشا غرب تهران

باربری گیشا تهران : در این صفحه قصد داریم لیستی از بهترین باربری های گیشا خدمت شما ارائه کنیم. حمل بار در محدوده و منطقه گیشا تهران ،حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی گیشا و شماره خدمات باربری در گیشا به علاوه اطلاعات اتوبار گیشا فروزانفر را در این صفحه مشاهده می کنید. باربری های این منطقه همواره در راستای رضایت مشتریان خود، تجهیزات خود را از قبیل لوازم بسته بندی، ناوگان باربری و … را به روز رسانی می کنند. از طرفی در اتوبار گیشا، برنامه های آموزشی پرسنل در نظر گرفته می شود. در انتخاب باربری گیشا سعی کرده ایم تا از نظر تجربه، قیمت، تعداد ناوگان و میزان اطمینان بهترین ها را به شما معرفی کنیم.

باربری نور در گیشا تهران (فروزانفر)

شرکت باربری نور، یکی از اتوبارهای معتبر و شناخته شده در منطقه گیشا است که با توجه به سابقه فعالیت خود و تخصصی که در این حوزه دارد، خدماتی باکیفیت به مشتریان وفادار خود در باربری گیشا غرب تهران ارائه می کند. سابقه 10 ساله در این حوزه و برخورداری از پرسنلی متعهد و مجرب باعث حسن شرکت باربری نور در گیشا شده است. اگر خدمات بسته بندی، چیدمان و اسباب کشی نیاز دارید، می توانید با باربری نور تماس بگیرید.

باربری نور در گیشا

شرکت سپند بار

اتوبار سپند بار در لیست بهترین باربری در گیشا قرار دارد که به صورت تخصصی، حمل بار و اثاثیه منزل و شرکتی را بسته بندی کرده و حمل می کند. این مهم است که پرسنل حمل و نقل به درستی مراحل اسباب کشی را آموخته باشند و با تکیه بر تجربه خود بتوانند بارها را سالم به مقصد برسانند. پرسنل حرفه ای سپند بار، در راستای رضایت مشتریان، به صورت تخصصی امور باربری را انجام می دهند. این شرکت تمامی بارها را بیمه خواهد کرد.

شرکت سپند بار

حمل بار باراست

اتوبار باراست، به عنوان باربری گیشا، خدمات جابجایی اسباب و اثاثیه منزل و ادارات را ارائه می کند که دارای کیفیت بالایی بوده و رضایت مندی مشتریان وفادار خود را کسب کرده است. ناوگان باربری باراست که شامل کامیون های مسقف، موکت شده و همراه با تعداد قابل توجهی از پتو است، همواره به روز شده و در بهترین شرایط برای حمل و نقل لوازم اقدام می کند. با توجه به اینکه بارها در باراست بیمه می شود، می توان آسود خاطر بود که لوازم بدون آسیب به مقصد میرسد.

حمل بار باراست

باربری گیشای بارکوب

باربری بارکوب، در لیست بهترین باربری در گیشا قرار دارد. باربری هایی که تجربه و تخصص مفیدی در حوزه جابجایی و حمل لوازم دارند، می توانند بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کنند. این اتوبار گیشا، با سابقه 15 سال فعالیت در بخش جابجایی اسباب و اثاثیه منزل و شرکت، توانسته است اعتماد و اعتبار مشتریان را کسب کند. در صورتی که قصد نقل مکان به آدرس جدیدی را دارید، می توانید از خدمات حرفه ای بارکوب بهره مند شوید.

باربری گیشای بارکوب

باربری کاج در گیشا

اتوبار کاج، به عنوان باربری گیشا غرب تهران شناخته می شود که خدمات اسباب کشی با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه می کند. این شرکت که بسته بندی لوازم منازل و ادارات را با استفاده از تجهیزات و لوازم مخصوص باربری انجام می دهد، ایمنی کامل لوازم را تا رسیدن به مقصد تضمین نموده و آنها را بیمه می کند. همچنین ناوگان باربری این شرکت نیز همواره به روز رسانی می شود تا خدمات به موقع و به صورت حرفه ای ارائه شود.

باربری کاج در گیشا

اتوبار آنی بار

شرکت حمل بار آنی بار، در لیست بهترین باربری در گیشا واقع شده است و در حوزه باربری حرفه ای درون شهری اقدامات لازم را انجام می دهد. این شرکت که دارای سابقه مفید 35 ساله در جابجایی اسباب و اثاثیه دارد، پرسنل کارآزموده ای را در اختیار گرفته و رانندگانی حرفه ای را برگزیده است. ضمن آنکه تجهیزات مربوط به بسته بندی نیز این امکان را فراهم کرده است تا بتوان تمامی لوازم منزل و شرکت را با کیفیت بالا و ایمنی لازم بسته بندی و حمل نمود.

اتوبار آنی بار

اسباب کشی ظریف بار

از دیگر شرکت هایی که به عنوان باربری گیشا شناخته می شوند و اعتبار بالایی نیز در حوزه حمل بار دارند، شرکت ظریف بار است. این شرکت که دارای شعبات مختلفی است، در منطقه گیشا نیز توانسته است اعتماد و اعتبار بالایی کسب کرده و خدمات کاملی را به مشتریان ارائه کند. این شرکت علاوه بر ارائه بیمه بار، خدمات بسته بندی را نیز به صورت حرفه ای انجام می دهد تا سلامت بیشتر اسباب و اثاثیه مشتریان را تضمین کند.

اسباب کشی ظریف بار

شرکت حمل و نقل اطلس بار

اطلس بار نیز در لیست بهترین باربری در گیشا قرار دارد که با سرویس های حرفه ای خود در این منطقه خوش درخشیده است. اگر در منطقه گیشا زندگی می کنید و تصمیم دارید به منزل جدید نقل مکان کنید، می توانید از خدمات این شرکت که شامل بسته بندی لوازم، چیدمان بار در مقصد، حمل و نقل و بیمه بار است بهره مند شوید. تمامی پرسنل این شرکت آموزش های لازم را در خصوص ارائه خدمات عالی و برخورد مناسب با مشتری را پشت سر گذاشته اند.

شرکت حمل و نقل اطلس بار

اتوبار گیشا استادبار

شرکت استادبار، به عنوان باربری گیشا، با سابقه درخشان در زمینه حمل بار و اسباب کشی لوازم منازل و شرکت ها فعالیت دارد. این شرکت که دارای خاور، کامیون و نیسان های به روز شده ای است، خدمات تخصصی حمل بار را با تکیه بر مدیریت قوی خود انجام می دهد. این شرکت معتبر که مشتریان وفاداری را حفظ کرده است، با تکیه بر پرسنل آموزش دیده خود و تجهیزات بسته بندی و حمل بار مناسب، توانسته است خدماتی باکیفیت را به مشتریان خود ارائه کند.

اتوبار گیشا استادبار

شرکت ایران باربری

شرکت اتوبار ایران باربری، در لیست بهترین باربری در گیشا قرار دارد و از شرکت هایی است که به شکل کاملا حرفه ای در این حوزه خدمات خود را ارائه می کند. این شرکت که دارای پرسنلی مجرب و آموزش دیده است، ضمن ارائه خدمات تخصصی در جابجایی بار، همواره رفتار با مشتری و رضایت آنان را در اولویت خود قرار داده است. تمامی پرسنل ایران باربری به عنوان اتوبار گیشا، اصول اولیه حمل بار که شامل بسته بندی مناسب و چیدمان بار در خودرو را آموخته و در راستای سلامت رسیدن بار، آنها را به کار می بندند.

شرکت ایران باربری

باربری خادم بار

باربری خادم بار یکی از بهترین اتوبارهای سطح استان تهران است که کلیه خدمات درون و برون شهری را به صورت کامل ارائه می دهد. خادم بار یکی از بهترین اتوبارهای موجود در لیست باربری های گیشا به حساب می آید. از جمله خدمات و ویژگی های این شرکت باربری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارسال بار بصورت دربستی به تمام نقاط کشور با انواع خودرو باری از نیسان تا تریلی 
  • سرویس دهی به تمامی شهرک های صنعتی واقع در تهران و حومه 
  • مجهز به انواع نیسان ، خاور ، کامیون و تریلی در اندازه های مختلف و متناسب با محموله 
  • تحت پوشش بیمه ایران 
  • مجهز به انواع خاورهای اتاق بزرگ، خاورهای مسقف، کامیون های تک و جفت و انواع تریلر از قبیل کفی، بغل دار، ترانزیت چادری،کمرشکن دو محور،۴ محور، ۷ محور و بوژی کش(حمل بار ترافیکی) میباشد که تحت پوشش بیمه ایران با مناسب ترین کرایه اماده سرویس دهی به شما سروران گرامیست.
  • حمل و نقل بار و کالا چه بصورت بین شهری و چه بصورت بین المللی نیاز به بیمه نامه برای حفاظت از بار و کالا و سرمایه صاحبین کالا می باشد. (منبع)

باربری رازی

اتوبار رازی مجهز به کامیونت های مدل بالا و مسقف جهت جابجایی اثاثیه منزل و جهیزیه و کالای اداری و تجاری به اقصی نقاط تهران و ایران با کارگران ورزیده و مجرب درخدمت هموطنان عزیز می باشد. این باربری با قیمت مناسب و خدمات سریع یکی از بهترین باربری های سطح استان به حساب می آید. اتوبار رازی در حال حاضر به صورت کامل در تمام روزهای هفته خدمات باربری شهری و برون شهری را ارائه می دهد. 

اتوبار صداقت بار گیشا

اتوبار صداقت بار یکی از باربری های بی نقص در منطقه 5 تهران است که به تمام سطح استان خدمات ارائه می دهد. حمل و نقل اثاثیه منزل، ادارات، حمل و نقل بار و خرده بار برخی از خدمات این شرکت باربری است. اگر در محله گیشا به دنبال یک اتوبار مناسب هستید، اتوبار صداقت بار انتخاب مناسبی است. این باربری یکی از بهترین شرکت های حمل و نقل در لیست باربری های گیشا محسوب می شود. 

امین راه تهران

امین راه تهران یکی از شرکت های حمل و نقل بار، حمل بار صنعتی، حمل خرده بار، حمل لوازم اداری، حمل بار تجاری و حمل کالا است که در تمام سطح استان خدمات ارائه می دهد. این شرکت باربری یکی از گزینه های اقتصادی و مناسب جهت حمل و نقل بار در منطقه گیشا محسوب می شود. 

اسباب کشی در گیشا و دردسرهایش یک طرف، بحث قیمت های نجومی باربری هم از سویی دیگر موجب نگرانی خانواده شده است. در واقع آدم نمی داند نگران پیدا کردن اتوبار خوب و کارگرهای حرفه ای باشد یا نگران جیب خود. متاسفانه بسیاری از باربری های غیر شرکتی نرخ های سرسام آوری را برای حمل اثاثیه منزل در گیشا و حمل لوازم اداری در گیشا طلب می کنند. به خصوص وقتی زمان کم باشد چاره ای جز قبول این قیمت ها نیست. اما دست نگهدارید. قیمت خدمات باربری گیشا به صورت شفاف از قبل اطلاع رسانی می شود. این هزینه را با قیمت هایی که بقیه باربری ها دریافت می کنند، مقایسه کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا لیست باربری های گیشا را به همراه شماره تماس و اطلاعات کامل در اختیار شما قرار دهیم.

مشاوره شبانه روزی و استعلام قیمت

قیمت و هزینه باربری گیشا

اتوبار گیشا عضو اتحادیه باربری تهران است در نتیجه طبق ضوابط شرکتی قیمت ها را تعیین می کند. شیوه کار به این صورت است که نرخ باربری همه ساله از سوی اتحادیه به شرکت های حمل بار معتبر، ابلاغ می شود. این هزینه برای کارگرهای باربری و دستمزد راننده و کامیون به طور جدا اعلام می شود. اما برخی عوامل موجب افزایش هزینه باربری می شوند. در جدول زیر جدول قیمت باربری گیشا را ملاحظه میفرمایید:

هزینه باربری گیشا با کامیون داخل محدوده

تا سه ساعت 900 هزار تومان

قیمت باربری با کامیون خارج از محدوده

سه ساعت اول 900 هزار تومان

قیمت باربری بین شهری

بستگی به فاصله دارد، تماس بگیرید

قیمت نیسان بار داخل محدوده

تا دوساعت 400 هزار تومان

قیمت نیسان با خارج از محدوده

دوساعت اول 400 هزار تومان

قیمت نیسان بار بین شهری

بستگی به شهر دارد، تماس بگیرید

هزینه کارگر

200 هزار تومان

هزینه کارگر بسته بندی

100 هزار تومان

خدمات باربری گیشا | اسباب کشی در گیشا | قیمت باربری گیشا

افزایش ساعات کار در باربری گیشا

دستمزد کارگرها و خدمات باربری برای 4 ساعت اولیه، یکجا محاسبه می شود. این حداقل قیمت برای خدمات باربری است. اگر به هر علتی زمان حمل اثاثیه منزل یا حمل لوازم اداری در گیشا طولانی تر شود، قیمت ها نیز بیشتر خواهد شد. برای مثال اگر هنوز بسته بندی لوازم منزل را انجام نداده باشید، این کار زمان را طولانی تر می کند.

لیست باربری های گیشا

طولانی بودن مسافت و ترافیک موثر در هزینه باربری در گیشا

اغلب افراد مایلند در روزهای آخر هفته و تعطیلات، کارهای اسباب کشی را انجام دهند. به این ترتیب سفارش های بیشتری در باربری گیشا برای این روزها ثبت می شود. از پیک کاری و شلوغی باربری که بگذریم یک موضوع مهم وجود دارد. این تنها شما نیستید که تعطیلات را برای اسباب کشی در گیشا انتخاب کرده اید. خیلی های دیگر هم قصد دارند لوازم منزل را در همین روز جابجا کنند. ترافیک زیاد و دور بودن مبدا و مقصد بدون تردید زمان اسباب کشی را افزایش خواهد داد.

 

باربری گیشا

حمل اثاثیه سنگین در باربری گیشا

برای جابجایی وسایل بزرگ و سنگین دشواری زیادی وجود دارد. به خصوص وقتی راه پله ها تنگ و کوچک باشد، کار سخت تر هم می شود. برای مثال گاهی لازم است تا درب ساید بای ساید جدا شده و در محل مونتاژ شود. یا برای حمل گاو صندوق های بزرگ نیاز به ابزار خاصی می باشد. اگر بار سنگین در بین اثاثیه داشته باشید این وسیله جداگانه قیمت گذاری می شود. بار سنگین در حمل اثاثیه منزل گیشا شامل قیمت گذاری پایه نیست و اغلب توافقی انجام می شود.

لیست باربری گیشا

تعداد طبقات و مسیر های نامناسب

یکی دیگر از مواردی که هزینه های پایه در باربری گیشا را افزایش می دهد تعداد طبقات ساختمان است. در گیشا اغلب ساختمان های مسکونی و اداری به صورت مجتمع های آپارتمانی هستند. قیمت پایه برای هر طبقه اضافی، کمی بیشتر می شود. این مورد از قبل اطلاع رسانی می شود و هیچ هزینه ای خارج از توافق در محل دریافت نخواهد شد.

چنانچه مسیر توقف کامیون تا محل حمل اثاثیه زیاد باشد هم به طبع سرعت کار کمتر شده و در نتیجه ساعات کار بیشتر می شود. برای مثال اگر کوچه خیلی باریک باشد و کامیون نتواند در کنار درب حیاط بایستد مسافت طولانی تر میشود.

سفارش باربری در گیشا

برای سفارش باربری در گیشا،‌ اتوبار در گیشا، حمل بار در محدوده گیشا (کوی نصر و فروزنده) و مناطق اطراف با باربری نور می‌توانید همه روزه به صورت 24 ساعته با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید. باربری نور آماده ارائه انواع خدمات باربری و اسباب کشی در تهران به خصوص محدوده گیشا و مناطق اطراف با کمترین قیمت باربری است. امکان ارسال انواع ماشین باربری نیسان، خاور و کامیون درون شهری و برون شهری به همراه کارگر متخصص حمل اثاثیه منزل و پرسنل حرفه ای به درب منزل و محل کار شما در اسرع وقت امکان پذیر است. برای رزرو تلفنی و اطلاع دقیق از آخرین قیمت باربری و اسباب کشی در گیشا  با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

 

شماره تماس خدمات باربری در گیشا

 

09126151952

021-44247505

اشتراک گذاری

مشاوره شبانه روزی

باربری سایر مناطق تهران

پیمایش به بالا